Sandras

Fri Dag

Kategori:

Onsdagar = ledigt. Från jobbet iaf, sen har man massor andra saker och ärenden man ska hinna med.
Började med att anmäla mig till a-kassan, de här har varit en het diskussion i våran familj väldigt länge om man ska vara med lr inte. Jag har haft hela min släkt emot mig men nu är det iaf överstökat. Pappa blev glad och väldigt nöjd över sin flicka likaså min kusiner, min farmor.....ja alla (:  lunchade med Rebecca, vi planerade hemmlisar över en laxbagel på hellmans såklart. Blev en vända på stan och jag sprang på sötaste kjolen, kanske tar den i helgen påsken till ära ( nu lät de som den är gul men de är den ju inte)  Planen va danspass men som tyvärr va inställt..plan b, prommenad med skön musik. Tänkte städa och dona lite nu för snart kommer Elin och då vankas de middag framför Grey´s.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: