Sandras

Helgen Som Var

Kategori:

Hur gick det då med min buget helg? Ganska bra faktikst. Nöjd. Fredagen ängnade jag åt att gå. Jag gick och jag gick längre och längre bort i min underbara i-pod värld. I lördags blev jag dock väldigt sugen på kladdkaka...sagt och gjort, jag drog med mig jenny till hellmans. Oh yes, it was gooood(: Sen blev det lite fönstershopping, man hittar så myk fiiiina grejjer men jag köpte ingenting föutom tonfisk. Applåder! Sen blev vi tyvärr bjudna på fest och man tackar lixom inte nej till en inbjudan. Tur var väl det för vilka trevliga tjejer vi festa med, så himmla kul och träffa nya sköna människor. Blir glad(: Krogen kommer jag inte ihåg så myk av tyvärr mer än att jag hade sjukt kul....igår vare därimot inte särskilt kul och heta sandy.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: