Sandras

Hello Sunshine

Kategori:

Underbara dag. Sov hemma hos m&p inatt och vaknade till massa sol i "mitt" rum. Ja erkänner, tycker att det är mysigt att sova hemma hos dom. Det bästa är att kylen är välfylld, skafferiet likaså, morgontidningen är intagen....bekvämt! Satt och filosofera i godan ro vid köksbordet när jag kom på att bussf*n går om 3 min. Ni förstår mina föräldrar bor som bekant på landet så här är det buss som gäller. Skriker - HEJDÅ och kutar iväg i finaste trechen och mina små vita tennisskor. 

Idag äre fre, ska kila ner till jobbet snart. Idag ska ja sälja så att det ryker. Eller vi ska ja säga för att det kan bara bli hur bra som helst när jag jobbar med bästa Therese:D

Fick raraste sms imorse, blir så glad i kroppen! Det är dom där små sakerna som gör vardagen lite roligare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: