Sandras

Lör + Sön

Kategori:

Igår vart det middag hos Therese. Myk gott! Drack lite vin och hade det jättetrevligt. Tog det ganska lugnt, det är människorna som gör det. Och dom gör alltid min kväll fantastisk :) Utgång på det då, myk folk som vanligt nu för tiden. Iof kul. Dansade och njöt av livet. Gick hem, nöjd med kvälla.

Sön, vakande av klockan. Åkte ut till m&p, jag har varit hundvakt. Köpte med mig ett gäng blaskor och sen har jag suttit ute på verandndan all dag long. Bäst att passa på om när man är ledig. Farmor kom ner, fick rycka in och vara bärhjälp till hennes ruttna blommor som hon förvarar i våran källare, dom skulle hon bringa liv i igen...fråga inte hur? "å vikka fina farmor, de här kommer bli hur bra som helst ska du se..." sa jag! Josse tittade ner på kaffe, skvaller i flera tim.  Sen håll i er, lagde jag middag åt min familj. Det vart bra. Kramades lite med mamma innan jag drog till the city och träna och här är jag nu...

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Kocken Sandy! Crazy party!

    2009-04-27 | 20:53:34
  • Anonym säger:

    he I know!

    2009-04-27 | 21:24:11
  • MD säger:

    Jag läste "träna" nånstans. Hmm, tråkigt att du glömmer din mob. så himla mycket Sandra.

    2009-04-28 | 01:20:28
  • sandy säger:

    sorry mohammed, jag ska verkligen bättre mig nu. Jag behöver din expertis inom styrketräningen:)

    2009-04-28 | 08:06:49

Kommentera inlägget här: