Sandras

Vårgarderobsstädning

Kategori:

Jag har nu organiserat, strukturerat och rensat i samtliga garderober och det blev jättebra. Det här har ju varit lite av ett prioriterat mission från min sida. Nu är det iaf klart! Men jag har svårta att slänga, så ja packar fint ner allt kartonger och upp på vinden. Jag sammanfatta lite av allt såhär:

* ja är väldigt randig
* blir blommig på sommrarna
* skulle kunna öppna ett eget "Glitter"
* har väskor så att det finns möjlighet att byta en varje dag i en mån vilket leder mig in på.....
*....sjalar. Där jag totalt har spårat ur.
* tycker att beige är en fin färg
* gillar faktiskt chinos
* men mest jeans leggings
* + att jag har väldigt myk jackor.

Rebecca och jag diskuterade vad allt skulle vara värt!? Hur mycket pengar man (jag) lägger på kläder...vi gissade hej villt men jag vill nog egentligen inte veta. När jag ändå är igång tänkte jag bege mig ut till m&p och städa min största garderob. Nu blir det mys mamma resten av kvällen(:










Kommentarer


Kommentera inlägget här: