Sandras

Weekend

Kategori:

Här vare helg, inte vilken helg som helst...budgetens, budgethelg om jag får be. Inga utsvävningar här inte. Spara slantarna! Jag har en summa mynt som jag ska klara mig på till nästa fre är min plan, inte nalla från nåt trevligt konto. De blir ju lite sport över det hela, som en tävling. Jag gillar tävlingar...jag kommer vinna. Så vad gör man då en helg som denna? Bifogar en liten utan-att-göra-av-med-för-myk-pengar-lista. Håll till godo(:

*Träna ihjäl sig + prommenera som aldrig förr
*Måla naglarna 10 ggr
*Äta mammas kanelbullar (tog med mig en påse hemifrån)
*Äta mammas mat
*Läsa en go bok. Läser för närvarande "Smuts". Myk bra bok!
*Bada badkar med badskum
*Kolla på gamla filmer
*Jobba
*Dricka kaffe
*Äta tonfisk i alla dess former
*Blogga
*Städa(ev)
*Lyssan på musik o dansa i lgh
*Zappa
*Berätta roliga historier
*umgås med UNDERBARA vänner <3

Det här kommer att bli min allra bästa helg på länge. Lika bra o vila upp sig för nästa och nästa och nästa.... blir långt ifrån lugna.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Du är väl för söt! Blir ALLTID en kanonhelg. budget eller ej :)

    2009-04-17 | 15:11:31
    Bloggadress: http://detvackra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: