Sandras

Du Är Vad Du Äter

Kategori:

Va fint att jag sitter och äter tårta samtidgt som jag kollar på Anna Skipper. Klychigt?! Inte heller... tjen ikväll är 21 och väger 145 panner. 6 chokladbollar om dagen :O Skapligt. Där ligger man lite i lä även om ja gillar chokladbollar...

Det regnar ute. Men kan inte låta bli att tycka att det är mysigt. Mysigt sommarregn. Det är ännu mysigare att sova i husvagn när det regnar. Det gillar jag. Nån som vill campa med mig?

Jag fick en akut "sakna-rebecca-attack" ikväll. Va tvungen att ringa henne och prata lite. Hon har fullt upp med att vara fadder för alla nya studenter. Hon ska tydligen sjunga solo?! Riktigt kul ide såklart men vem gör ngt sånt inför 350 per?!Rebecca gör det :) modigt. Kommer gå fiiint! Skulle vija vara där och se henne ta ton.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: