Sandras

Heldag

Kategori:

med mamma. Vi har åkt runt och kollat soffor både här och där, Sagers, jysk, em....överallt.  Hittat några bra alternativ som skulle kunna passa damen gustavsson. Lite kräsen som vanligt och efetrsom jag har möblering kan soffan inte vara för stor och kumpig men det måste definitivt vara en som man kura upp sig i.

Blev en sväng till Lindex. Mamma skulle "bara" skriva av hennes schema och prova en skinnjacka. Vi var säkert där i tre kvart. Tiden sprang iväg. Vi skulle ju givetvis prata med alla och diskutera allt nytt som hade kommit in för hösten. Vi kom fram till att mamma inte är skinnjacka. Oj va ärlig jag va där mot henne, hon som jättegärna vill köpa den men även Alex sa att hon inte va det så det fick bli lite annat smått och gott.

Därimot hittade jag givetvis en sån vacker fuskpäls. Stod Sandy över hela jädra jackan. Slängde på mig den och i samma ögonblick hade vi köpt den. Jag är ju en sån som kan dö för ett klädesplagg. Kläder gör mig lycklig och då tänker jag shoppa på i samma regi. Jag som inte skulle köpa några jackor i år. Ajdå, reden skaffat en skinnpaj och en päls. Men va gör det om hundra år :) Iaf 799 kostar den om nån blir sugen. Fin?

Vidare till hemtex. Mamma Monica jobbade Jenny :) Jag köpte ett rosa badlakan för att jag ska ju tydligen åka till turkiet på onsdag. Läääängtar så att de knakar! Det typ brinner där nere, så varmt är det.

Fortsatte till Princess. Där hade dom en väldigt god bulle. Tackar!

Hem och möta upp sessan Elin. Handlade på hemköp, lagade middag och har pratat om allt i flera timmar. Perfekt kväll. Dags o sova nu tror jag. Trevlig dag!

Kram



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: