Sandras

Hhhhhelt sjukt :)

Kategori:

Intervjun gick som en dans. Fy fasen vad jag är bra idag!
Det va lite annorlunda och söka jobb på jobbet lixom.

"Vilken dag passar det bäst för dig att åka ner till Gbg nästa vecka?"
Hej o hå, allt går fort....snabbbbbbt. Madde är ju helt underbar, dom anpassar intevjun efter mina tåg och bästa dag. Så ons em ska jag ha möte med madde och birgitte (dansk!!!! försäljningschef)

Butiken kommer att bli så stor och så fin med tanke på att det är både Ver Moda och Jack&Jones. Runt 20 anställda tillsammans. Håll i hatten, butiken öppnar i slutet av september!!!!

Nästa vecka måste jag ha en plan hur jag skulle lösa allt ev praktikst, dvs lägenhet. Jag har lite att göra. Nån som känner nån i göteborg? Ja känner absolut ingen där.....

Kram

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Jag har pratat lite med mina föräldrar. det kanske finns en liten öppning ;-)

    2009-08-05 | 20:19:39
    Bloggadress: http://rebla.blogg.se/
  • sandy säger:

    du är ju helt underbar:) Ja har panik! vet inte vart jag ska börja.

    2009-08-05 | 20:56:07
  • Nettan säger:

    Det kommer att gå jättebra. Jag håller på dig Gumman!

    2009-08-06 | 19:36:40

Kommentera inlägget här: