Sandras

Idag Är En Sån Dag Som Jag...

Kategori:

... äter mörk choklad, bloggar och dricker loka päron i sängen.
... tar en ipren. (eller två)
... kollar på SATC boxen.
... INTE går och tränar.
... dricker kamomillte.
... är rikigt glad över att jag laga så pass myk mat igår så att jag slipper laga ngt idag och imorgon.
... lägger en ansiktsmask.
... hoppas på att få träffa finaste Therese ikväll och mysa.
... skriver listor. Älskar att skriva listor. Just nu har jag 5 st ; projekt/fixa, att handla, nya livet, till resan, önskelista.
... slökollar på youtubeklipp
... tar en dusch och peelar hela mig. Från topp till tå.
... går igenom gårdagen. Vikken kväll!
... funderar på om jag ska gå o köpa en undanhängd skinnjacka på HM. 499 kr. Riktigt snygg. Men är jag skinnjacka?
... läser "peppande" böcker. Spring o köp  "Bli chef över ditt eget liv" massa bra tips o ideér. Endast 98 kr på åhlens.
... men mest av allt är jag sååå tacksam över alla mina underbara vänner. Jag har dom bästa vännerna. Kärlek!

Kram

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Ipren - Check!

    Bloggar - Check!

    kollar på harry potter - Check!

    Går igenom gårdagen. Fantastiskt bra! Mjölksyra AB!!! (note to self; Ladda kamerabatterijävlen!) - Check!

    Otroliga vänner - Check!

    2009-08-02 | 12:12:37
    Bloggadress: http://rebla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: