Sandras

Just Nu

Kategori:

Är jag en svettig tjej. Louise och jag har haft The Powerwalk :) Äntligen fick vi ihop en tid som passade. Sköönt väder ute.

Jag hade svårt att sova inatt pga av överhettad lägenhet. Alltså, jag skojjar inte...800 grader. Vakande stup i kvarten. Hett va ordet!

Tvättmaskinen och torktummlaren är igång. Sjukt svårt att få tvättid så jag fick gå upp i ottan och köra igång en. Mina finaste klänningar måste ju med på semestern. Häromveckan gjorde jag en fuling haha man får bara tvätta till halv 10. Men jag smöööög ner runt nio och satte igång en maskin. Tänkte att de borde va ok. Men neeehedu, där fick jag. Maskinen hade stannat halv 10 med vatten och allt. Ena luckan kunde jag öppna och asvrida ur vattnet.  På den andra gikc det inet ens att öppna luckan så där låg mina kläder och bada hela natten....inte helt optimalt men nu vet jag det till nästa gång :)

Söt Linda ringde igår. Enligt henne måste jag ringa Forex och beställa lire för att typ alla reser till turkiet så att penagrna kan ta slut? Detta måsta jag fixa. Dessutom kanske vi blir en till med på resan :) men det är väldigt oklart än sålänge.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: