Sandras

Twilight

Kategori:

Jag förstår ingenting. Sorgligt men samtidgt på ett konstigt bra sätt....tror jag. Jag har nog inte insett hur myk jag saknar och kommer att sakna.

Det ända jag förstår just nu och det ända jag vill förstå är att Twilight är en sjukt bra film. Magisk är det rätta ordet. Efter 10 min satt jag och 5 mockarutor förtollade genom resten av filmen. Vacker. Och snygg. Uppföljaren kommer tydligen i höst.

Någon som gjorde min fre kväll lite bättre förutom min "hunk" till hund Kenzo så är det Jenny. Hon ringde precis när jag behövde henne som mest. Ja blev så glad. Ja tackar gud för att Ryanair ska börja flyga till Oslo i vinter.

Dagens ord: Fokusera

Jag är en prinsessa

Kram

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag bara älskar den filmen har sätt den två ggr:) och våran film var kalasbra hihi..VI är prinsessor

    2009-08-14 | 22:39:06

Kommentera inlägget här: