Sandras

The Winner Is...

Kategori:

E R I K!

Och nu med risk att låta som en 12 åring: Men jag blir faktiskt lite kär i min kropp när han tar ton. I´m flying.... Higher, higher, higher...

Killen är extremt bra. Jag brukar inte bli avundsjuk men jag är det på hans begåvning. Erik verkar inte ha några begränsningar alls. Väl värd första platsen :)

Jag vill oxå va en stjärna! En superstjärna. Skriva autografer. Bo på fancy hotell och äta chokladdoppade jordgubbar och champis till frukost osv. Då skulle jag trivas ganska bra. 

Agnes gjorde ett litet inhopp med en av sina dängor. Ja kunde inte sluta kolla på hennes korsett. Tycker att det va en så vacker skapelse. Snälla ge mig! Vilket jobb sen med alla dessa stenar i regnbågens alla färger. Den va riktigt fin i mina ögon! Wow!

Kram. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: