Sandras

Det Snöar

Kategori:

Ïgen. En vit jul ligger nära till hands. Jag är uppe tidigt. Butikstidigt. Tänk om man börja 06.00 eller nåt. Herre...

Iaf ledig igår. Fanns inga bra pass så jag tog en prommenad i runt brandholmen. Sen gick jag och hämta ut "lön" för sålda kläder, alltså second hand. Väldigt bra idè om man vill tjäna lite extra. Jag håller på att storrensa och säljer av på så sätt. Man tjänar ganska bra. 40% av deras försäljningspris om dom säljer det såklart. Nu tänker ja tyvärr inte säga vilken butik ja lämnar till för då blir ju mina konkurrenter...:P

Vad gjorde jag mer? Ja fikade mest hela dagen. 2 fikadejtter va på schemat. Inte illa! Satt och prata i timmar och drack massa kaffe. Jättetrevligt.

På med finaste ringen och pulsa iväg mot jobbet. Inventering. Uschan! Nån som vill inventera istället för mig?

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: