Sandras

I Will Be

Kategori:

Godmorgon !

Har egentligen inget att skriva. Jag bara skriver. Ibland känner jag mig otillräcklig.
Ibland skulle det vara bra att kunna vara en bläckfisk men jag kan inte vara överallt samtidigt.
Men jag kan inte vara överallt då glömmer jag bort mig själv.
För egentligen här i mitt liv är just jag viktigast.
I ditt liv är du viktigast. 
Jag antar att saker och ting är som dom är men kanske inte som dom borde samtidgt som ngt helt annat är precis som det ska vara om inte bättre :)
Jag blir glad!

Ge mig kväll redan nu, det vankas middag på fik@ med två rara!

Borsta gadden och vidare mot klädhögarna. Det är ett jäkla riv och slit i kläderna nu, som om inte kläderna är värda ngt helt plötsligt och trängsel i kön. Bete er.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: