Sandras

Mamma Modellar

Kategori:

För mig alltså :) Svassar runt i sin nya julaftonsklänning. Hon är så fin hon. Min mamma. Gör små fina piruetter. Vi har diskuterat om man ska ha haldsband eller armband/örhängen till. Haldsband it is till den lilla svarta.
Enligt henne måste man ha skor på sig inomhus om man är finklädd??
Njaaa, det är ju tveksamt alltså. Låter lite konservativt. Eller?

Om det blir några överhuvudtaget får det bli mina absoluta favoriter i min lilla samling just nu(som dock inte passar alls till min "24:e klänning" tyvärr). Eller nej dom bästa är ju förresten mitt senast "fynd" -  dom lårhöga. Snälla, om pappsen skulle fråga nån av er vart dom kommer ifrån så har jag lånat dom av en kompis. Ok! Bra. Men men i allafall dom får helt enkelt dela på första platsen.
Stövlar till jobbet och high heels till kvällarna (: i vilket fall som helst så har dessa fenomen med nitar gjort succé!

Och man kan ju inget annat än att bli glad över hotellfrukost en tisdagsmorgon. Det ultimata vardagslyxet. Men smakar det så kostar det. Ja erkänner: Ja gillart!

Det har hänt ngt skittrist. Min ipod sa tack och hej idag. Min sanna vän har hängt med länge. Först vare hörlurarna som gav sig men i kväll gav han allltså upp min högblanka vita lilla underverk. På riktigt. Ett svårt farväl. Vad ska jag nu pyssla med tills ja somnar? Fläta flätor kanske. Jag M Å S T E köpa en ny.

Kram

DS_250245_A.tifDS_250245_B.tif

Kommentarer


Kommentera inlägget här: