Sandras

Sing Like Me

Kategori:

Det va värst vad tiden går fort när man har roligt. 3 lediga dagar sprang iväg. Fredagen spenderades i Norrkpg med Elin L. Jag köpte tre julklappar och kanske 5 eller 6 stycken till mig själv :P Vi hant även med en god lunch och en fika. Hela dagen var ett ända stort mys i trevligt sällskap.

Sen mötte jag upp mamma utanför henns jobb och drog "hem" och jag vi åt typ hela kvällen. Mummma! En välförtjänad sovmorgon igår i flickrummet som har blivit gästrum. Kenzo kom faktiskt inte och väckte mig annars brukar det vara han som är först in på morgonen. Kenzo va i skogen och sprang med husse. Lyckligare hund får man leta efter.

Mamma och jag begav oss ut på en pw innan det va dags för bakning. Väldigt skönt. Jag har inte hunnit vara på ett ända pass den här veckan. F*n va jag dålig. Detta skare bli ändring på. Imorgon blir det skivstång och inge annat.

Föris hos sötan Therese. Och oj vilken trevlig kväll. Massa rara tjejer och en kortlek. Jag tror att ja fick mest klunkar...så äre alltid. "ja ger 5, 10, 12 klunkar till sandra..." fint! :)

Söndagen då. Sov länge och väl. Idag har det inte gjorts myk förutom att jag drog och hyrde Baksmällan. Skön film. En hel del skratt. Nu ska sängen blir nybäddad och jag duschad sen kommer jag sova som en....sessa (:

Hoppas eran helg har varit lika bra som min! Nu är det jobb igen som gäller.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: