Sandras

Vad Är Godast?

Kategori:

Heeeej!

Jag har jobbat idag oxå. De här med att jobba söndagar är inte det allra roligaste men nästa söndag är jag sannerligen en ledig tjej. Då kan man göra vad man vill...

Igår vare fest för Ronja och Frida på Volym. Vi var där redan kl 18. Fint uppdukat med middag, presenter, tårta och lekar. Sen fylldes det på med random. Blev en, två eller tre cider? Oklart. Och en och annan shot av generösa människor..
Ronja va iaf sjukt söt som mimmi pigg. Tror att dom hade en väldigt bra födelsedag båda två :) Jag sa kram och hejdå vid halv två. Dt räckte för mig. Stapplade hem som en sessa i min fina hallonrosa monkiklänning.

Ja har parkerat mig sj upp och ner i sängen. Japp det stämmer. Flyttat på drepperierna runtom och vridit tvn så ja kan se från sängen. Myk bekvämt och mys kan ja lova. Men mitt störta ilandsproblem är att min tändare är slut så det blir inga doftljus ikväll. Men det blir glögg. Ja tack.

Dagens lilla fundering är iaf varför kännslan av förbjuden frukt är godare? Antar att det hör till världens oupplösta mysterier. Sscchhh.. mina mysterium.


Kramar


Kommentarer

  • T säger:

    Du var säkert världens finaste i din klänning. Vill damen kanske gå ut med mig på lördag? :) Säg jaaaaa! hihi.

    2009-12-06 | 23:15:16
    Bloggadress: http://ibelieve.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: