Sandras

27

Kategori:

Oj vad jag var trött ja var imorse när klockan ringde. Vaknade dessutom med huvudvärk tack vare värmeböljan i lgh. Traskade iväg till jobbet. Först svettades jag sen frös jag. Ont i kroppen. Sliten helt enkelt. Sen visste jag att det bara va ett par timmar kvar till jag skulle få vara lite ledig. Ville bara att klockan skulle ticka fram till 18.00. När man ska vara borta ett par dar måste man ha lite framförhållning om vad som kommer att hända/sälja. Rotera, fronta och ha sig. Tror jag fick ordning på allt. Min vecka 27 har varit intensiv och lärorik! Hur va din? :)

Nu ska jag bädda ner mig. Har köpt massa tidningar. Gör mamma sällis inatt. Så hon slipper vara hemma sj i villan när pappa och marcus är bort över helgen. Mys!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: