Sandras

48 vs 55

Kategori:

Hejhej, hallå dagboken!

Idag har dt varit sol och varmt och världens längsta dag på jobbet. Långfrdan släng dig i väggen. Seeeeg va namnet. Tur att Joline och jag hade varann. Gjorde att timmarna gick myk lättare :) Så lite folk på stan, alla har semester och ligger o steker på nån klippa nånstan. Mysssigt!

Men vi roa oss själva. Söt Joline hade minsann bakat fredagsfika. Vikken grej! Blev så glad och överraskad, den tjejen vet hur man charmar Sandy:) Kladd och sockerkaka. Wow! Tack så myk och jättegott.

Vad betyder då 48/55 kan man undra? Detta är poängen på Mohameds och min minigolfmatch ikväll. Den som förlora skulle bjuda på glass. Jag vann :) Sjukt stolt över mig sj, trodde inte att jag skulle ta hem segern och jag tror att M va rätt så säker på en lätt match men icke.... det är det dära med dolda talanger. Sporter i dess former, är tydligen ganska duktig. Inte många som tror. Har haft en väldigt trevlig kväll!

Kram





Kommentarer

  • MD säger:

    Tur hade du Sandra! Det står 0-1 till dig men matchen är fan inte slut kan jag säga.. Vi kommer att få andra chanser. Mitt misstag var att jag underskattade dig, dåligt! However, det var jätte kul att möta bra motståndare, bra gjort!. :)

    2009-07-18 | 00:40:31

Kommentera inlägget här: