Sandras

Extraordinära Dagar

Kategori:

Jag har varit i Sthlm och hälsat på minsann. Åkte upp i tis fm så jag skulle hinna få så myk tid med emma som möjligt. Regna såklart när jag kom upp. Blev lite chill i hennes lgh. Sen sprack det upp, som på beställning. Tog oss till en pasta restaurang i närheten och åt lunch. Pasta med jätteräkor, pesto, spenat och gräddsås. Heaven....

Vända på stan. Men jag höll hårt i plånkan. Köpte inget. Spana efetr en jeansskjorta men den va slut i S överallt. Typiskt!

På Skansen och Allsång. Det va inte mindre än 21.000 människor där. med andra ord proppat. Där satt vi bra med ett glas rosè i solen :)

Anna kom med en bra idè att vi går väll vidre till "Ett litet hak". Okejdå :) Mera vin. Lie smålulliga senare drog vi hemmåt.

Dagen efter, sovmorgon. Vi åt mysig frukost på hennes balkong i solen och prata bort massa tid som vanligt. Sen snöra vi på oss jumpaskona och gick runt djurgården. Det är ju så fint där. Kolla på båtar och njöt av solen och sommaren.

Tack stumpan för en väldigt trevlig visit. Kändes som jag hade en minisemester.

På återseende!

Kram


Emmas place :)



Massa folk.



Röda rör och nej hon har inte seglat över atlanten :D



En lemur oxå. Fiiint sörru.



Anna & Emma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: