Sandras

Jag S M Ä L L T E R

Kategori:

På riktigt. Han är den snyggaste på länge. Kirby in my mind haha man får ha en kändsicrush. Hela serien, är bara så bra. Klockren på ngt sätt!

Allt blir bara tydligare och tydligare. Vad som är det rätta. Har varit på promenad med linda och jenny och dom ser anledningar som jag inte har sett. Dom bra anledningarna. Dom sparkar mig i baken. På ett bra sätt. Och när jag ändå ska köra då ska jag banne mig köra, för det är trots allt det här jag vill. Då får jag inte vela, det kommer lysa igenom och då är de ju ingen ide. Känner mig stark. Jag måste tro lite mera på mig sj och våga satsa lite. Kan va ett bra läge nu. Jag måste tydligen skaffa skype:)

Nu ska ja packa min weekendbag, inte för att de är helg just nu. Det är helg på låssas. Jag ska åka upp till Emma och
Sthlm imorn, kommer hem ons em. Ska bli hur mysigt som helst. Jag är så dålig, har inte hälsat på henne sen....sist. För länge sen. Hon har semester nu och jag är tydligen ledig 2 dar vilket passar fantastiskt bra. Planen är bla Allsång på skansen :) Det här blir najs!

Nu blev jag plötsligt lite nostalgisk och va bara tvungen att lägga upp lite bilder på oss två.

Kram




Emma & jag på Fik@ nån gång för jättelänge sen.



Zakynthos 2008. Haha alltid jag som gör den där posen. Ja va rätt så brun oxå :)



                                                                                

Kommentarer


Kommentera inlägget här: