Sandras

"Läppstiftsdjungeln"

Kategori:

Det kanske är dags nu.



Jag såg verkligen fram emot att ta en långpromenad efter jobbet men satan va det regna. Rena rama hösten. Nä jag gick hem och tände ljus faktiskt och myste i soffan.

Dagen har gått sjukt fort. Måndagar kan annars vara lite träliga men den här gick av bara den. Full fart.

Har just kollat på säsongsstarten av Lipstick Jungle. Den serien är så sjukt bra tycker jag. Antar att är det är den här mannen gör serien lite bättre . Kan dom inte filma honom heeela tiden. Tack på förhand :)

Kram

Kommentarer

  • LillaE säger:

    såååååå jävla het :D

    2009-07-06 | 22:35:50
  • miranda säger:

    2009-07-08 | 10:52:43
  • miranda säger:

    sjuuukt bra (het)! jag har suttit och plöjt igenom typ 8 avsnitt på 2 dagar efter säsongsstarten på tv för att jag ville se mer hahaha. Surfthechannel.com är ett tips om du inte orkar vänta en vecka haha ;)

    2009-07-08 | 10:54:25
  • sandra säger:

    å tack för tipset miranda :) orkar garanterar inte vänta en vecka på nästa!

    2009-07-08 | 21:47:52

Kommentera inlägget här: