Sandras

Natti

Kategori:




Godnatt och sov så gott!

Kram

Kommentarer

  • Louise säger:

    Hej Sandy min underbara vän. Skriver här eftersom jag vet att du är innne nästan varje dag:)Vill bara berätta att vi har det bra, solar, badar och spelar poker. Robin är still in the game:) Onsdag är nästa speldag, support som man är så stöttar jag hela dagen ca 12 timmar:) . Saknar dig Sandy, promenader är jag kommer hem. Puss på söt

    2009-07-08 | 03:18:43
  • sandy säger:

    hej sötnos!

    Jag kollar på alla era bilder som ni lägger upp. Följer er här hemifrån. Ser ut som ni har det helt fantastiskt. Hälsa robin att han är bäst :)

    sakanr dig jättemyk, snart går vi på promenader igen.



    ps: ida fick dektjänsten på cubus!



    pussar

    2009-07-08 | 21:51:20

Kommentera inlägget här: