Sandras

SEMESTER

Kategori:

i en hel vecka. Yessss! Känns konstigt. Jag har ju typ aldrig semester. nedräkning till turkiet har börjat. Har aldrig haft en vettig semester när ja tänker efter. Men samtidgigt är det då man kan få bra chanser att glänsa lite men nu ska det banne mig bli nice med ledighet. Både gått och ont. Vinst och förlust antar jag.

Maida ringde idag, åååå så glad jag blev. 4 veckor har gått(fort) och nu är hon påväg hem. Har inte hört hennes röst på jättelänge och jag har såklart saknat tjejen. Dessutom är hon gift...sjukt på ett bra sätt. Dt värsta är att jag måste ner till jobbet och lämna in en liten redogörelse till Maida. Fanns ingen tid att skriva den tidiagre idag. Smällar man få ta. Ja springer in och springer därifrån snabbare än snabbast, ni kommer inte ens att se mig där :)

Sen ska jag ta louise superhoj ut till gumsbacken. Måste köpa skor ju och en laptopväska och vin och och och...ok massa att styra. Hoppas även att R stannar i stan så vi hinner med en bagel på trevliga hellmans.

Natti!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: