Sandras

Soft Söndag

Kategori:

Igår vart det fest trots allt. Och jag hade riktigt trevligt. Förfestade till massa gamla låtar. Typ sommartider, trubaduren, schlager m m. Blev även lite kortspel. Man skulle bluffa. Jag bluffa en gång i slutet men där fick jag, för dom avslöja mig. Som straff fick jag dricka inte mindre än 20 klunkar av mitt vin. Jag blev full igår med :)
Vi cyklade till skeppsbron. Jessica och jag skulle tydligen cykla fort och före alla andra. Vi cykla så fort så att jag cykla rakt in i en häck, in på en gräsmatta. U svänga mig därifrån och fortsatte till hamnen. Öl spel är inte o leka med haha TAck för en trevlig kväll tjejer!

Söndag då: inte så värst bakis ändå. Skönt att inte alltid behöva vara "sjuk" på en söndag. Har varit hundvakt.

Dessutom missuppfattade jag en sak idag. Borde ha frågat och inte bara påstått ngt som ja gjorde. Jag gjorde fel. Jag har bett om ursäkt för det och hoppas att allt är ok och förhoppningsvis glömt om ett par dar. Puss på dig

Även firat min sötaste kusin. Fyllde 12. Middag och tårta. Träffade en familj som jag aldrig har träffat förut. Sjukt atrig familj för övrigt. Supertrevliga. Deras dotter har verkligen jobbat på Topshop i London. Tänk er min blick och min avundsjuka när hon sa det. Att se Kate Moss var och varanna dag i butiken var inte konstigt alls.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: