Sandras

Ta Mig Till Havet

Kategori:

Det är lite sämre väder idag men jag vill iaf gå till havet. Men det får väl bli nån annan dag... Dom pratar om sommarålågor på nyhetsmorgon. Man blir glad :) Svennebanan....

Hittade ett sprojlans nytt svart linne i garderoben. Som ja hade gjömt bort...Det åkte på idag. Tänk a format med lite volanger. Väldigt sandy.

Igår va det typ 800 hundra grader i butiken. Och jag hade 100 grejjer att göra. Man känner sig ju inte jättefräsch då, stackars kunder. Är förvånad att ingen sa ngt haha För övrigt orkar folk inte gå på toaletten längre...slutar aldrig att förvånas...."finns det ngn toa i närheten?" - "ja det gör det, i parkeringshuset. Du får ta hissen ner" - " jaha, nää det lät väldigt ansträngade" Lägg ner va.

Igår missa jag våran dejt hos jenny. Lessen för det. Skitstädning.

Som sagt, ta mig till havet.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: