Sandras

Tänndalen

Kategori:

Japp, jag är framme. Resan har gått bra. Bäst att jag skriver inlägget snabbt, man vet nämligen aldrig när teckning försvinner här haha jag kan lova er att jag sitter mitt ute i abslout ingenstan....och jag gillar det :) bort från allt ett tag. Här ska jag filosofera och grubbla på saker och ting. Vad som komma skall osv. Va beredd på endel analyseringsinlägg när jag kommer hem till stan. Jag kan oxå meddela att det är exakt 5 och en halv plusgrad utomhus...Här finns endast 1 och 2. Dom coola i dalen har 4 och tv 3 har man verkligen inte hört talas om vilket medför min heliga tid imorgon kl 21 får utebli. Stort plus för golvvärmde i storstugan haha

Nu äre dags för kaffe. Satan va jag sak traska imorgon, kommer vara 5 kilo lättare.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: