Sandras

Godkväll

Kategori:

Veckorna går så sjukt snabbt. Snart börjar semestrarna. Gahhhh!!!! Sandy tar över rodret då. Succé, eller skrämmande??? Återstår att se. Det är ju det här jag ska göra. Det är det här jag vill göra. Rätt håll.
På Glitter gick det som på räls, kommer blir lika bra det här. Men ändå, herregud jag ska klara mig utan Maida, det här ftgt är myk större än Glitter...
Jag ska ta besluten, hålla koll på varenda plagg, kunna allt helt enkelt och såklart öka index. Men jag är förberedd. Jag är en såndär tönt som antecknar myk i min ensamhet. Går tillbaka och läser på. Då ligger man alltid ett steg före när DC undrar ngt.
Mitt önskemål var att vara ledig helger när det ändå bara är sälj, sälj, sälj som gäller. Som på ett litet fat fick ja det utom 1 helg. Ok då he
Så många offertider man har ställt upp på genom sina butiksdar. Förmiddag på lindex, knappt lunch, byta skylt och rusa upp till glitter. En gång svara jag "Välkommen till lindex" på glitter...visste inte vart ja var. Eller när ja pendla syltidigt till sminkskolan i Sthlm, springa till tåget med "lillla" sminkväskan vid 12 för att hinna jobba till stängning. Phu!!!  Det jag vill få fram i allt de här är att det lönar sig i längden. Jag tror stenhårt på glansdagar. Ska iaf bli helt underbart i sommar. Tack!

Wish me luck :)

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: