Sandras

Midsommarfirandet 09

Kategori:

Det var den midsommaren det :) Blev ju jättebra till slut. Mina planer var ju som sagt lite ovissa där ett tag. men mobbad blev jag inte iaf, även om jag hade överlevt det oxå faktiskt. Inget fel på självkänslan här inte... Hade på mig en riktig sommarblåsa. En vippig blå-vit randig(såklart) och småblommig tubklänning vid bysten. Finfin :) Alla tjejerna var sorigt söta i sina klänningar.

Runt 4 gick jag till Idas mammas fiiina hus. Vi styrde upp en alldelles utmärkt buffè vill ja lova. Massa god mat. Drinkar av alla dess slag till höge och vänster. Satt till slut med fyra olika glas. Perfekt! Alla va så glada och trevliga heal kvällen. Vädret var även på vår sida. Solen sken nästan hela dagen lång. Inte illa för att vara midsommar. Så middagen kunde vi äta ute. Nöjda!

Lagom till efterrätten flytattde vi in kalaset. Jordgubbar och glass i stooora lass. Vi spelade lite spel, TP och med andra ord. Kulkul! Myk skratt blev det. När klockan började närma sig halv 2, drinkarna börja säga sitt så då gick jag hemmåt med mina blommor. 

Tack för en toppenkväll boys and girls :)

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: