Sandras

Norrkpg

Kategori:

Idag har man varit ledig minsann. Så skönt! Mamma var i norrköping på utbildning så jag hoppa på tåget och möte upp henne när hon slutade. Hela vägen satt det 3 medelålders italienska män och glodde hela resan. Sluta! En riktig mor och dotter dag har vi iaf haft. Myyysigt! Vi gick i stort sätt varenda affär. Klämmde och kände på allt. Precis så som det ska vara :D Vi shoppade loss totalt, t o m mamma. Det måste man göra ibland. Shop til you drop... mitt motto! Blev lite kläder och lite smått och gott till lägenheten. Vart även lite sugen på en soffa. Min har gjort sitt känner jag.

Vi stannade på Ingelsta på vägen hem. Satan va stort det har blivit altså. Hade inte varit där efter deras ombyggnad. Det va fint! En Mc flurry maräng svisch (eller hur det nu stavas) innan hemfärd. Trevlig dag.

Hem och träffa underbara Rebecca, Jenny och Linda. Jag bjöd på kaffet och som vanligt går det inte att få tyst på oss när vi sätter igång våra livsviktiga diskussioner om allt möjligt. Det har planerats in viktiga grejjer i våra kalendrar nu. Kul!

Bjussar på lite bilder från dagen :) Sova snart, jobbar visst 9-21 imorn. Nån som vill inventera ist för mig? Det är det värsta med att jobba i butik punkt


Kram


 
                 
                  Tänkbar soffa - lagom stor för min lyxvilla ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: