Sandras

Festinvation

Kategori:

Sitter och kollar på vimmelbilder från Tellus. Alltså, fasiken vad folk festar egentligen. Man tycks alltid ha ngt att fira.

Annat var det på min tid. Jag och mina vänner gick väl ut ngn gång ibland. Väldigt sällan och oftast nykter va man oxå sen dröjde det säkert fleeera månader innan nästa fest. Satt och förfesta till musik med volym 10 som allra högsta. Ev köpte man en cider ute bara för att man ville vara lite häftig. Klackade lite på dansgolvet och gick hem 1 timme innan stängning. Raka vägen hem. Ingen fyllepizza och ingen efterfest.

Hahah eller inte hoppas ni insåg min ironi där :) skulle det se ut så här är det ju ingen ide att festa över huvudtaget. Skare va så skare. Ha askul lördagkväll!!!

Men om sanningen ska fram så känner jag mig sjukt opepp, sattsar på nästa helg och tänker faktiskt vara socialt missanpassad ikväll och vara hemme. Hemma i min älskade lgh och glo på film. Fick tips om att "Taken" ska vara riktigt bra. Har hyrt den. Den, jordgubbar och glass så kommer det här bli en skön kväll även för min del.

Grattis till maria b som fyller år idag :)

Kram på er

Kommentarer

  • jenny säger:

    ensamvarg. kul att uggla själv? tar det som en pik.

    2009-05-23 | 21:42:49
    Bloggadress: http://detvackra.blogg.se/
  • Maria B säger:

    Tack Sandy! Sött av dig! ;)

    2009-05-23 | 23:46:19

Kommentera inlägget här: