Sandras

Gårdagen

Kategori:

Kvällen blev som planerad dvs jättetrevlig. Vädret höll uppe så det blev grillning i Marias föräldras villa. T:s och mitt kött verkligen perfekt grillat. Mumma!

                                            
Grillmästarna :)

Lite lagom glada betsällde vi en taxi till krogen. Helt ok med folk för att vara en onsdag. Jag är aldrig ute i veckorna annars, detta var ett undantag,  men därför känns det som det är söndag idag. Men icke, helgen ligger framför oss. Wiee! Vi får se vad den har att erbjuda... Kl blev 2 och jag gick hem. Blev följd av två kompisar, vilka gentlemän. Tack!! Alldeless för feg för att gå själv i mörker.

Vad har jag då gjort idag? Jo, jobbat såklart och satt ihop ett litet sånghäfte till pappsa 50 års fest om ett par veckor. Pyssel och knåp. Herregud, krävs myk planering för ett sånt här jättekalas. Vi pratar om drygt 100 pers, mat, sång och levande musik, överraskningar, pynta och doningar. Men han är värld ett riktigt party. Jag ska tydligen vara mingelfotograf he det här kommer bli så bra.

Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: