Sandras

Godmorgon

Kategori:

Nyss vaknat. Gårdagen vart den lugnaste på länge. Var trött så drog ner rullgardinerna redan kl 22. Japp, det är sant...kalla mig trälig lr tråkig men duntäcket lockade väldigt myk. Hade en jättekonstig drömm inatt, sen vakande jag av att det ösregande ute. Undra vad drömmen betydde? 

Fanns överhuvudtaget inget att se på tv igår och hockeyn dissade jag för läääänge sen. Hörde på nyheterna att dom förlora iaf...räcker för mig.

Sitter och dricker morgonkaffet, det viktigaste på dagen. Sen är man lätt på banan igen.


Jobbar 11-15 idag. Larsson vill du ta en fika efter work? Undra vad man ska ha på sig idag då?...har inget att ta på mig....;) Andra kollar planlösning i lgh, när jag letar kollar jag på hur många garderober det finns...minst 4 måste jag bara ha sen får man komma på egna smarta förvaringsmöjligheter.

Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: