Sandras

Ny Vecka

Kategori:

å så skönt jag har sovit inatt. Djupt, känndes som natten bara var en timme. Ville inte gå upp när klockan ringde.

Kom på att jag börjar 9 idag istället för halv 10. Måste förbereda inför vårat beskök av våran mechendaiser som kommer idag. Så himmla kul att hänga om. Butiken blir fräsch och kunderna tror att vi har fått in massa nya varor men det vi har gjort är att bytt plats på gamla varor....fantastikst! Dessutom ska jag ha en till provanställning idag. Tjejen i lör var jätteduktig, snabblärd vi får se hur det går idag :)

Dag har jag på mig svarta tights, beige kofta och en blå/vitt randig top. Ett par tygskor på de så blir det en bekväm måndag.

Puss och kram ses på stan

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Dags för en facebookuppdatering... Du ligger efter:-)

    2009-05-18 | 20:50:48
    Bloggadress: http://rebla.blogg.se/
  • sandy säger:

    nu äre klart :)

    2009-05-18 | 21:40:50
  • Annica säger:

    va söker ni folk lr?? fasen de skulle ja vetat, ja som vill byta jobb:S Du får höra av dej om ni beh mer "förstärkning"



    allt bra annars förresten??:) kramar

    2009-05-19 | 22:54:36
    Bloggadress: http://qinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: