Sandras

Perspektivo

Kategori:

Som vanligt när jag är på resande fot får jag perspektiv på min tillvaro. Och den här gången var naturligtvis inget undantag, det räckte med att åka till norrland för att komma till samma slutsats. Vad kommer jag då fram till?! Jo kort och gott, jag är klar med Nypan. När man är borta tänker man inte överhuvudtaget på ngt/ngn. Ban bara kör och njuter av varje min. I like it :)

Är såklart nöjd och glad över mitt jobb, vänner och familjen. Är ingen utam någon av Er. Men sen då? var finns själva spänningen i staden? Ingenstans. Vart finns utmaningen? Ingenstans. Dött lopp. Nee dags o tag tag lite i sig sj. Gå en ky utbildning som ett delmål, få mera kontakter och "kött på benen", göra praktik i en storstad och på så viss klämma sig in på arbetsmarknaden. Detta är planen! Kapisch?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: