Sandras

Renovering?

Kategori:

Är sjukt sugen på att renovera i lgh. Helvitt i rummet som resten är. Rent och snyggt. Sen en fondtapet på "tv väggen". Kanske ngt fint mönster, färg? Tål att funderas lite på. Så är det ngn som vill tjäna lite extra pengar och som verkligen kan tapetser får ni gärna höra av er :) 

Vill även lägga nytt golv i hallen. M&p fick lite över när dom dona hemma i villan, kankse kan ta det... Sätta upp en hylla på badrummet, fixa spotlampan i hallen och köpa en ny soffa. Min soffa är inte helt 100.

Nu kanske dt låter som om min lgh är den mest risiga/omoderna i hela stan men ja hoppas att dom som har varit hos mig kan intyga att så inte riktigt är fallet;:) Men iaf som ni förstår har jag lite mission på gång. Alltid kul med lite förändring. En sak i taget. När jag ändå är igång tänkte jag bygga på en balkong till min balkongdörr... Det här blir bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: