Sandras

Rise And Shine

Kategori:

Usch, har hostat till och från hela natten. Inte ok så jag har inte sovit så värst skönt inatt. 

Igår var iaf en rikitgt trevlig kväll. Efter jobbet sprang jag hem och svira om och sen gick jag till tellus. Träffade Rebecca och Jenny där och avnjöt en utsökt afterwork. Italiensk buffé är inte illa. Det bästa med buffé är ju att man får äta precis hur myk man vill och det passar ju mig. Glufset själv :) Vi hade inte setts på länge och då kan ni ju tänka er att våra munnar gick i ett hela tiden. Myk och prata om. Efter det blev det en liten promenad ner till hamnen.

Idag ska jag ha en ny tjej som ska provjobba hos oss. Spännande :) Likaså ska jag ha en på måndag. Spännande :) Det står mellan dom två som får tjänsten. Vi får se vem det bli, lite upp till bevis nu när dom har en dag var och imponera på. Jag ska ta dom under mina vingar och lära dom allt jag kan haha

Kram på er alla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: