Sandras

Soft Fredag

Kategori:

Har yogat som vanligt. Höll på att försova mig, ajaj...vakande 10 över 7. Yogan börjar halv 8. Slänger i mig en banan och hoppar på cykeln. Jag hant dit iaf. Fick ett sms inatt, trodde att jag skulle gå upp, det är nog där det vart fel i mitt system och för att jag försov mig. Jag skyller på dig :) Om nu tänker vissa, hur kan man vakna av ett sms? Vilket gör att jag kommer på en asrolig grej som hände i Umeå. Jag måste berätta :)

Vi kommer hem från krogen. Jag och linda sover i soffan. Becca och larsson i sängen. Lindas alarm ringer på mob. Jag vaknar givetvis och så även R. Som ställer sig upp i en snabb rörelse, rakt upp bara och glor på mig. L hör absolut ingenting av alarmet, totaldeckad, trorts att mob ligger 10 cm från hennes öra och här snackar vi höööög volym. Jenny hör absolut ingenting, dvala. Jag drar mitt stå till stacken och stänger av mob för att ingen gör det. Ja lyckades tydlingen bara trycka snooze för snart går larmet igen. Jag är bara lite irriterad på ett bra sätt för att ingen hör som vanligt förutom R haha som reser sig igen i en snabb rörelse men den här gången från golvet och säger rakt ut " oj, det här känns inte rätt...jag tror att jag går i sömnen" Även jag va lite halvborta och svarar endast "ja, det gör du". Dunk ner och somna om.

Antagligen trodde R att hon skulle gå upp för att hinna med bussen hem för hon skulle åka tidigare än oss andra därav denna sömngång. Samtidgt som jag tyckte att det verkade lite konstigt om hon skulle gå utan och säga hejdå. Men R tyckte att golvet var så myk skönare och placerade sig bara där ist. Sötan då! Kommer aldrig att glömma det här :) Det var det.

Jag fredagsfestar med nybakade scones idag. Mumma! Ikväll ska jag ha det riktigt trevligt.

Kram på er


Kommentarer

  • Linda säger:

    HAHAHAH Jag kan inte sluta gaaaaarva! HAhahahahahaaaaaaaaaaa

    2009-05-15 | 17:00:28
  • Rebecca säger:

    Jag fick ju iaf med mig filten när jag la mig på golvet, och mobilen. Alltid bra att ha vettu :-)Synd att det var sjukt obekvämt ändå.hihi

    2009-05-15 | 22:33:13
    Bloggadress: http://rebla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: