Sandras

Torsdag It Is

Kategori:

Uppställning hos elin kl 9. Promenad va på dagorningen. Bandholmen runt. Tar ca 1 timme. Lagom. Elin bad mig stanna upp och lukta på blommorna. Hon är så mysig. "Naturbarn" var hennes egna ord :) Jag gillar henne. Jag drog in doften och det var sommar  i mina sinnen.. snart, snart är det dags för hamnen igen.

Känner att min hals gör mera ont idag. Så det är bara o plocka fram bafucinen. Jag tänker verkligen inte gå o bli sjuk nu. Hur kul skulle det vara! Nej, det har jag inte tid med.

På jobbet är vi ifull gång och leta personal inför sommaren. Intervjuer hit, intevjuer dit... Sry men vissa CV blir hyllvärmare direkt. Hon måste ha lite av allt. Tror vi har hittat en tjej. Men sen måste vi ha en till, extra. Hon måste ha viljan lika myk som maida och jag. Maida litar till 150 på mig när hon ska på semester och jag måste känna att den nya finns där för mig. Att driva en butik är lättare sagt än gjort. Här är samarbete och kundservice a och o. Jag är redo!

Förresten alla nya och befintliga medlemmar 10 % på valfri vara med början idag:) erbjudandet gäller tor-sön!

Kram på er alla!

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Fick clubsms:et idag :-)

    2009-05-14 | 13:37:33
    Bloggadress: http://rebla.blogg.se/
  • sandy säger:

    myk bra, använd den rabatten väl ;)

    2009-05-14 | 21:13:20
  • Elin säger:

    Sötnos hihi blir så glad av dej:)

    2009-05-15 | 10:20:37

Kommentera inlägget här: