Sandras

Tradera...

Kategori:

Ojoj vad jag slänger in inlägg så här på kvällskvisten. Har inte haft möjlighet att blogga på hela dagen där av denna uppsjö av bloggning.

Iaf tänkte ta upp det här med tradera. Kul och användbar uppfinning. Har lyckats klicka hem en fantastisk plånbok därifrån. Satt verkligen och klockade sluttiden och då vann jag allt den här med orginalförpackning, papper och stämplar. Jag behöver aldrig mera köpa en plånbok.

Men sen då. Så himmla jobbigt att alltid sitta och klocka varje gång man hittar ngt bra. Har lagt relativt höga maxbud på fin fina väskor vill jag lova men så blir man överbjuden när man tror att man har vunnit loppet. Det är inte kul. Hur mycket är en väska  värd egentligen? Vill inte spåra ur lixom.... Ge mig mina väskor tack!

Nu äre dags för skönhetssömn, en dag imorgon oxå. Kram på er!

lyxig svart chanel plånbok

Kommentarer


Kommentera inlägget här: