Sandras

Tränad

Kategori:

Tog tag i mig själv. Höll på att dö efter middagen. Skulle ha gått på passet kl 18 men råkade missa det. Fick ångest och drog på mig kläderna o drog ner til kl 19. Lika varmt idag. Eller hur maria b? Hilde kan det där med att fixa bra pass:)

Jag kör på i egen takt. Kollar lite snett framför mig och ser en medelålders eller nej, förlåt, tant. Och inte vikken tant som helst, nejdå en vältränad sådan. Kan inte riktigt sluta tänka på att hon var så vältränad. Gilla jag inte riktigt. Jag körde lite extra idag bara för att bevisa nåt haha sen tänkte jag att eftersom hon har levt myk längre än mig så har hon haft så myk mera tid på sig att träna, alltså kommer jag oxå se ut som hon när ja blir rynkig(eller så lurar jag mig sj) Jag ska iof aldrig bli rynkig men det är en annan sak för jag som make up artist vore rynkor typ självmord... aja från det ena till det andra det här är iaf  min teori ang snyggtanten.

Kommentarer

  • Maria B säger:

    Varmt, svettigt men oj så kul! Vi körde på som aldrig förr du Sandy! Bra där!

    2009-05-11 | 22:26:00

Kommentera inlägget här: