Sandras

Usch!!!

Kategori:

Jag har en liiiiten, liiiten och i mina ögon helt obetydlig bisyssla - städning! Det pysslar jag med 2 kvällar i veckan. Har nyss varit där och de är det tråkigaste jag vet. Ja dör. Visst det känns lika bra och skönt när det är klart, sjukt lätta pengar men själva grejjen att ta sig dit, till råga på allt är det i jönåker. Om vi ska se till ngt positivt är det väl för att jag får träffa mamma när jag ändå är i krokarna men annars är det typ självmord. Kan dom inte bara säga att jag städar så himmla dåligt så jag får sparken. För då skulle jag säga, "ni kan inte sparka mig, jag säger upp mig" vikken lättnad det skulle vara alltså....

Kommentarer

  • Annica säger:

    hehe jobbigt, vart städar du då? hemma hos ngn lr??:P

    2009-05-19 | 22:51:35

Kommentera inlägget här: