Sandras

Yoga

Kategori:

Har varit på min yoga lektion. Halv 8 ska man vara där. Lite tidigt men yoga ska utföras tidgit (och barfota) på morgonen när kroppen fortfarande vilar typ. Jätteskönt! Balansen är min styrka men det här med andingen kan jag lite problem med, samma sak när jag styrketränar...öva, öva, öva.  

Min elin går på samma pass. Efteråt satt vi och prata och prata och prata, tiden bara sprang iväg...helt plötsligt hade det gått en timme. Herregud. Det blir såhär när man inte ses så ofta :)

Nu ska jag äta upp gröten och bege mig ut på stan och köpa mig någe snyggt. Det är fredag, då får man köpa ngt och för att det är jag värd. Ha en fantastisk bra dag!

Kommentarer

  • Elin säger:

    haha..ja jag trodde nästan att jag skulle hinna igenom mitt pass innan ni gått ;) roligt att se dig idag! nästa helg hittar vi på nåt skoj :) puss

    2009-05-08 | 18:39:29

Kommentera inlägget här: