Sandras

Sen En Tid Tillbaka

Kategori:

Ja kan ju inte låta bli att inte blogga. Och erkänn att du gillar och läsa :)

Jamen hörrni det är som bill och bull, kling och klang, piff och puff va tusan.
Klippt och skuret. Det är inte svårare än så. Lätt och okomplicerat. Visst? 

Jag har pratat med Emma ikväll. ÄNTLIGEN! Vi har ringt om varnn hur många ggr som helst men nu blev det av lixom. Hon är en utav dom där tjejerna som säger alla dom rätta sakerna som man vill höra. Hjärta till henne. Inga av mina funderingar är konstiga funderingar i henns värld. Kommunikation är a och o...om ja kan fråga dig vad som helst har du nått mig på riktigt..

Och nej min drömmprins hade inte lagat nån middag till mig idag efter jobbet haha så det fick bli en bakispizza. Smarrigt. Men det är knappt ja vågar gå in på pizzerian. Det är ngt skumt med bagaren alltså. Ser ut som han aldrig har sett en tjej tidigare. Iaktar varenda steg och stirrar va bara förnamnet. Han lyckades få fram en otydlig mening av " ja bjuder på en cola". Sägeråde, kanske va mina rosa mössa med rosett som fick honom att va lite givmild...

Förresten jag cyklade och kolla in Marcus nya lgh. Kommer bli bra. Glad för lillebrors skull. Även om det är ja som känner mig som lillasyster. hi. mys.
Ett lite ljus där och en prydnadskudde här så blire nog fason på den lyan med. Fast M skulle aldrig ta in en prydnadskudde. Vad är det med killar och stoooora soffor, värsta högtalarsystemet och mega tv? Ingen vet :P ja fråga vart doftljusen skulle stå :)

Ok nu är ja på gång igen. Behövde ett par dar bara att hitta skrivkännslan igen. Nu kör vi :)

Nää sessan beöver ladda för ny vecka. Läsa nya VR och somna till Melissa Horn. Hennes skiva kan ja lyssna på hur många ggr som helst. Den nya kom ut nu i oktober. Måste fixa. Får bli på tisdag.

Godnatt mina finaste <3

Kramar om


Kommentarer

  • J säger:

    Du är ju för söt:)

    2009-11-02 | 20:04:31

Kommentera inlägget här: