Sandras

Faaantastiska Dag

Kategori:

Alltså man har två val. Jag valde att bortse att det har regnat näst intill heela dagen. Jag valde att vara jätteglad idag när jag steg upp imorse. Ja vaknade av en puss på kinden och "grattis på namnsdagen Katarina" (mitt andra namn) Sen har ja kört rally med m&p bil. Bäst att passa på när tillfälle ges så att säga. 

Sen har jag flörtat med killen i kassan på Rusta. Det roliga va att han verkligen fixa till håret ni vet när han såg att ja skulle ta hans kassa. Tsssss :P Eller så hade han nåt i frisyren som han va tvungen att ta bort? Det är tolkningsfråga. Men han va iaf söt. Ja log lite extra och sa "Tack snälla du" när ja fick kvittot (: Ja herregud... livar upp min novembervardag!

Gasar vidare till Ica supermarket.
Tant: - Flicka lilla, vilken potatis ska du ta?
Jag: - Ja kör på King Edward jag :)
Tant: - Jasså de tänkte du?
Jag: - Jaajjemän. Lite mjöligare men den är fin den och min favorit. He
Tant: - Då tar ja din favorit flicka lilla.

En vända på stan oxå. Köpte bla finfina röda tygstycken på HM... äre jul så äre.
Höll även en ljusgrå/vit randig tröja som jag redan har i tre olika andra färgkombinationer. Hörde mammas ord ekandes i hela butiken " S A N D R A. Lägg tillbaka". Det blev faktiskt inget köp konstigt nog.

Nu drar jag vidare på core. Inre kärnan??? ska tränas. Okeeeeej...

Jag shoppar(myk) alltså lever jag = mitt ständiga motto.

Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: