Sandras

Godmorgon

Kategori:

Jag blev väckt ev en puss på kinden och en kopp kaffe idag av mamma såklart :D Det är mys.

Jag har, som ni ser donat lite med bloggen. Myk roligt när man kommer på hur man ska göra. Nu när jag har blivit lite varm i kläderna kommer jag antagligen att göra om den snart igen. Nöjd tjej!

Jag har velat haft ett par skor i 2 månader nu och idag är en bra dag så tänker jag nog slå till nu. Ser dom som en invenstering ist för utgift. Myk roligare så. Jag är helt enkelt värld dom har fina fenomena.

Annrs då? Ja ska leta igenom viktiga papper efter arbetsgivarintyg från alla butiker. Hoppas att jag har ordning å reda på mina papper annars måste jag börja ringa runt eller besöka mina tidigare chefer. Mission med andra ord.

Ikväll blir det danspass. Man blir så glad av det och det är en garanterad energihöjjare i det generella novebermörkret..

Kramar om



Kommentarer


Kommentera inlägget här: