Sandras

November Generellt

Kategori:

Tänk att vakna en söndag utan ett gäng tomtar som hoppar i mitt huvud. Får alltid kriga mot dom i vanliga fall vid den här tiden. Men inte idag, är en pigg och fräsch tjej redo för att jobba....igen, för ovanlighetens skull.

Gårdagens film: Änglar och demoner va gokänd. Inte topnoch men helt klart ett måste. Tycker att boken och filmen stämmde ganska bra överens för en gångs skull. Se den!

I natt har jag drömt 3 drömmar. Den första handla om ryamattor??? antagligen för att jag är på jakt eften en till min lägenhet.

Den andra handla om att jag jobba på HM som dekoratör. Jag skapade ett sånt där köpbehov hos nästan alla kunderna och omsättningen slog rekord.... Arbetsskadad? Jag? Nääää :P sen vakna jag..

Den sista handla om när jag gick på gymnasiet. EiMe3 schalalalaaaa.... Vilken tid, vilken klass! Om livet är en fest nu så är det ingen i jämförelse med då. Den gemenskapen som vi ekonomer + jenny haha hade va fantastisk. Längtar tillbaka. Vet ni förresten varför ja börjde kallas för Sandy? Byt blogg om ni inte vill veta. Hi. Iaf på morgonen när ja alltid kom till skolan sa ofta Robin och Håkan - Yo Sandra :) Fast de där lät inte så kul så dom börja säga helt naturligt - Yo Sandy. Därav smeknamnet än idag som spred sig ganska snabbt. Vackert! Robin och håkan är bland mina allra bästa.

Idag är det farsdag. Har köpt en fin present till pappa. Även om han blir överlycklig och nöjd över mina kramar så vill ja iaf ge honom ngt. Gillar o göra folk lite extra glada. Hoppas han blir nöjd :)

Igår fick jag ett sms. Klockrent sådant. Ska försöka annamma det som stod. Det är mitt personliga lilla uppdrag. Tack fina!

Sådär, nu har jag hunnit dricka 2 koppar kaffe oxå. Allt är i sin ordning. Dags att ta tag i söndagen men först Erik Hassle på repeat.

Hej på´re

ps: OM glöggen va god igår.

Kramar om



November generellt - inte många löv kvar nu alltså.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: