Sandras

Boom Boom Pow

Kategori:

Klockan är bara 11 och jag har hunnit med väldigt myk bla en walk.
Blev Black eyed peas nästan hela vägen. Remixen har en bra takt när man går.
Gymmet ligger på vägen hem. Jag slank in och körde lite där med. Armar och axlar.
Vidare till hemköp. Hade visst ingen frukost eller lunch för den delen hemma..

Jag vakna inatt av att jag hade jätteont vid örat, kände efter...en stor finne. Tack för det!
Nu när helegn står inför dörren och allt. Aja, tur att jag har långt hår.

Häromdagen såg jag en tjej. Som jag är bekant med men jag kände inte igen henne utan smink.
Lite pinsamt för mig, borde ha kännt igen henne. Undra om folk känner igen mig utan smink?
Jag får helt enklt fråga nån som har sett mig osminkad...
En som har sett mig är Therese. Det va annandagjul 08.
Man kan faktiskt inte begära så myk när man kommer hem efter 4 och ska upp 7 och börja med reanedsättningar (: nu låter det som jag bara är utan smink en gång om året men så är givetvis inte fallet :P

Dags att välja kläder för dagen.

Kram

Kommentarer

  • T säger:

    jag har fått den äran och du är minst lika söt. världens sötaste <3

    2009-10-01 | 17:45:16

Kommentera inlägget här: