Sandras

Time In My Life

Kategori:

Från mitt tidigare lite mera allvarligare inlägg till ett myk roligare (:

Igårkväll hade mohamed och jag filmkväll.
Vi såg Benjamin Buttons otroliga resa.
Alltså, den va sådär måste jag säga.
Vi tänkte ju om den har fått 3 oscar borde det va nåt i hästväg men nja tveksamt.
Vi va ganska överens: Annorlunda och bra på sitt sätt.
Tur att det är sällsakpet som gör det.

Jobbat har jag gjort idag.
Linn och jag har krängt jackor.
Höst och kallt= försäljaren kommer fram lite mera i mig just sånna här dagar.
Det här kanske kommer låta lite skumt men jag får typ en kick när man lyckas tillfredställa en kunds behov.
Det är så kul att få dom att känna sig sådär fina och snygga när dom provar.
Jag ser att dom lyser.
Då har jag gjort ett bra jobb om man sen lyckas sälja en tröja och ett par örhängen oxå måste man klappa sig själv lite på axeln. Alla blir nöjda. Amen (:

När jag stängde kom lindex ut samtidgt.
Vilken tur jag har som får kramas lite då med mamma.

Blev en kvällsprommis runt ringvägen med maria b.
Ojoj va vi diskuterade.
Tror att jag lyckades ganska bra med att förklara ordet prinsessa för henne.
känndes så för vi skildes iaf åt med ett stort leende.
En del av mitt uppdrag är slutfört ;)

Nu är det dags för lite choklad, kaffe och hollywood fruar såklart. Toppen!

Kram

Kommentarer

  • josefin säger:

    vem är mohammed? vore kul om du hade lite bilder..lite intressantare läsning. MVH jossan

    2009-10-05 | 22:28:58

Kommentera inlägget här: